ABOUT US

Founded in 1969, Yılka has been trying to preserve its image as an innovative and modern brand of every era by following the design and market trends. Showing a vision ahead of the market both in production and in the world of design, Yılka; carries its experience to every part of living spaces with the projects it has realized in the country and abroad. Working with all its might to be an opinion leader in the furniture industry with its extremely luxurious and elegant product range and distinguished customers, Yılka always aims to set design trends and become the brand ambassador of Turkish furniture all over the world.

BRAND STORY

Ustalık geleneğini bilen ve imalat çizgisine bu sırrı eklemiş olan bir babanın azimli çalışması ve onu izleyen meraklı kardeşlerin bu işi büyütmek için çıktığı 52 yıllık bir hikaye. Bu yolculukta; tasarım trendlerini ve yenilenme arzusuyla birleştiren Yılmaz Kardeşlerin Yılka’yı kurmasıyla artık 1969 yılından bugüne, Türkiye ve dünya mobilya pazarında yepyeni bir marka yeşeriyor. Seçkin müşteri portföyü ve gelenekten geleceğe taşınan ustalık senfonisiyle Yılka gün geçtikçe büyüyor. Gerek yurt içinde gerekse yurt dışında, kendi özgün çizgisinde gördüğü çözüm ortaklığıyla birlikte; bir atölyede doğan hikaye kocaman bir organizasyona dönüşüyor. Otel restaurant ve lüks yaşam alanlarına da tecrübesini taşıyan Yılka projeleriyle ve mobilyalarıyla hedef pazarda ses getiren bir marka olmak istiyor. Bugün Yılka hizmet kalitesi ve ürün çeşitliliğiyle misafirlerine kocaman bir dünya armağan ediyor.

VISION

We aim to increase our brand awareness in the Turkish market and in the target market, to combine experience with technology and to position ourselves in the renewed world. We are proceeding with the road map we have drawn with our expert staff working for this. With the motivation of loving our job, we want to remain the primary choice of comfort, luxury and quality in living spaces.

MISSION

In order to become the brand ambassador of Turkish furniture in the world furniture market, we frequently improve ourselves, follow the production technologies and channel our experience to provide this entire organization. With the R&D studies we have done; We want to expertly give the most luxurious answers to the requests of our guests.